torstaina, syyskuuta 06, 2007

Riemuvoitto!



Olen niin onnellinen, että kuva on laitettava jo nyt, vaikka huivi on vielä pingoittamatta. Minttumaari meinasi kyllä vaihtaa nimensä Murheenkryyniksi, mutta nyt kun homma on lähtenyt sujumaan, niin saatanpa tehdä toisenkin. Tykkään!! Ainut vaan, etten tiedä, mihin saan pingotettua huivin, kun ei ole oikein sellaista alustaa.




Tuo keskisilmukka aiheutti minulle muutaman harmaan hiuksen, kun ei millään meinannut laitojen silmukkamäärät sattua. Ja ihan ensimmäisellä kerralla en lukenut ohjetta riittävän hyvin, että olisin tajunnut koko keskisilmukan olemassa oloa.

Lankana on Marks&Kattensin MultiMohair ja sitä meni 165 grammaan puikoilla 5 neulottuna. Olis voinut olla vähän isommatkin puikot.

Mutta nyt seuraavan projektin kimppuun.

8 kommenttia:

Pia Nore kirjoitti...

Huiveja voi pingottaa ihan mattoon nuppareilla kiinnittämällä, niin minä teen yleensä!

Anonyymi kirjoitti...

Yhdyn Villapallon kommenttiin! Itekin pingota huivit yöksi olkkarin villamattoon! Laitan maton päälle pyyhkeen jolla rutistan huivia kuivaksi ja siihenkin olen nuppineuloja laittanut.

Anonyymi kirjoitti...

Kaunis huivi!

Anonyymi kirjoitti...

Tulipa hieno huivi. Kaunis malli.

Anonyymi kirjoitti...

Kaunis huivi :)

Anonyymi kirjoitti...

Oi kuinka kaunis huivi!

Anonyymi kirjoitti...

Todella kaunis huivi!!

Anonyymi kirjoitti...

Pitkästä aikaa vierailulla sivuillasi:) Onpa kaunis huivi, minulla alulla sama malli, uhkaa ufoutua ellen piakkoin jatka, huomasin myös että saa olla tarkkana ohjeen kanssa, mutta malli on kyllä todella upea.