keskiviikkona, tammikuuta 20, 2010

Minnoon päättänyt piristyä...

Kiitos kaikille rumalankahuivia kehuneille! Yksi hyvä puoli siinä on, että se ei kutita. Yritin äsken ottaa uutta kuvaa siitä, mutta ei se vielä onnistunut. Tänään kyllä näyttäisi, että tulee aurinkoinen päivä, joten täytyy lähteä kuvaamaan vaikka ulos jossain vaiheessa. Tänään teen etäpäivää, joten olen kotona. Pakkastakin on sillai kivasti vajaa 20 astetta, joten ihan kiva olla kotosalla :-)

Eilen tuli ostettua taas käsityökirja. Tätä Son of Stitch'n Bitch -kirjaa olen pyöritellyt jo monta kertaa käsissäni, mutta olen kuvitellut etten tarvitse sitä. No, nyt löysin sen Prismasta alepöydältä, joten mukaanhan se lähti. Ihan hyviä malleja siinä on. Jospa vaikka pojalle joskus siitä jotain neuloisin. Vaikka ei meillä oikein nuo neuleet tee kauppaansa...Toissapäivänä aloitin neuloa itselleni pipoa. Saa nähdä tuleeko sitä kertaakaan pidettyä, kun en vaan oikein ole pipoimmeisiä!

Nyt minä olen päättänyt piristyä oikein todella. Nykyisin istun ainakin puoli tuntia ennen töihin lähtöä kirkasvalolampun edessä (nytkin se on tuossa valona) ja lisäksi kaivoin tänä aamuna (vasta kylläkin puoli kymmenen maissa) askelmittarin taas esiin. Jospa sitä liikuntaakin tulisi harrastettua.
Huomenna menen vielä kerran käymään nikamien niksauttajalla. Kyllä tuo kaksikin kertaa on jo kovasti auttanut. Vasen käsi toimii jo melkein moitteettomasti. Olen siis voinut jopa neuloa! Huomenna saan lisäksi ohjeet, miten pidetään nuo nikamat kunnossa. Kunpa vaan sitä malttais tehdä ohjeiden mukaan. Enää en halua sitä samaa pakotusta ja toimimattomuutta käsiini. Olis se vaan hyvä pitää välillä itsestäänkin huolta.

Nyt kannattavuuslaskelmien kimppuun!

Aurinkoista päivää kaikille!

4 kommenttia:

Marjut kirjoitti...

Prisman alepöydältä löysin tuon saman kirjan ja ostin pois. En kyllä tiedä, tuleeko siitä koskaan mitään tehtyä...

Minä itse kirjoitti...

Voi olla, etten minäkään saa tuosta kirjasta mitään tehtyä, mutta onpahan kirjahyllyn täytteenä :-)

intsu kirjoitti...

Minunkin tekee aina mieli haalia kaikki käsityökirjat mukaani ja kyllä biitä hyllyihin kertyykin ja mallilehdet tietysti,joista aika moni tulee tilattunakin. Minusta tuo sinun rumalankahuiviksi nimeämäsi huivi ei ole rumasta langasta,vaan huivi on kaunis ja lankakin. Kissasi muuten kasvaa aivan silmissä. On jo iso kolli:)

Pami kirjoitti...

Harri tosiaan kasvaa silmissä. Harmiakin siitä tahtoo olla, äsken puri taas minun neulelankaani poikki. Murr... :-)