keskiviikkona, tammikuuta 19, 2011

Joskus minä vaan tunnen itseni tyhmäksi... :-)

Eli olen jo useamman päivän tässä kiroillut, kun en muistanut sitä usb-johtoa tuohon uuteen kameraan ennen kuin tänä iltana sen vasta hokasin: muistikortinhan voi siirtää paikasta A paikkaan B!!!! No, myönnettäköön, tässä meidän pöytäkoneessa ei ole muistikortille omaa lokeroa, joten siirsin nyt nuo kuvat entisen kameran kautta. Ja sekin onnistui mainiosti. Ja miksi en sitten kannettavan koneen kautta kuvia siirtänyt, niin tää pöytäkone on vaan niin paljon mukavampi ja nopeampi!! Just puhuttiin tuossa isännän kanssa pari päivää sitten, että jos haluaa tehdä todella paljon töitä koneella, niin onhan pöytäkone ihan toista kuin kannettava. Ainakin minä saan hartiat sillä laitteella jumiin enkä osaa näköjään ajatustyötä tehdä sohvalla röhnöttäen :-).

Niin ja kuvat on otettu pari viikkoa sitten, nyt lunta on huomattavasti enemmän!!!




Tyttären Hula-koiran syömä tulilatvakin kukkii!!!

Ja tämä viimeinen kuva on siitä minun neulomastani paperinarukranssista, jonka keskelle länttäsin Q-pointista ostamani kynttilän. Meillä valoilla varustetut paperinarukranssit palavat joka ilta edelleenkin, sillä täällä on ollut jatkuvasti sähkökatkoja, joten nuo on hyviä valontuojia äkkiseltään!!

Ehkä minä nyt alan kuvata enemmänkin, kun tiedän, miten ne kuvat siirretään ilman suurempia ärräpäitä :-). Ristipistotyö edistyy. Taidan ottaa siitä kuvan, vaikken yleensä keskeneräisiä kuvaakaan. Tänään ajattelin, että jos yhden ristipistotyön kuukaudessa tekisi, niin se pitäisi taidon ja innon yllä!

Pami

5 kommenttia:

routa kirjoitti...

on myös olemassa muistikortin lukijoita jotka saa koneen usb-porttiin. Siis semmosia, joihin käy eri kokoisia kortteja. Ei muistaakseni kovinkaan kalliita, mie oon saanut joskus jonkun lehden mukana ja pelittää. Ihana tunnelma kuva tuo viimeinen.

Villiviini kirjoitti...

Minmulta meni hetki, ennen kuin tajusin mitä tuossa viimeisessä kuvassa on. Kivoja kuvia.

Minna kirjoitti...

:D Tekevälle sattuu!

Minulla on Sinulle jotain blogissani, käypä kurkkaamassa =)

Anssi kirjoitti...

Kokeileppa vanhan kameran johtoa, melko varmasti käy!

Minä itse kirjoitti...

Kokeilin tietty heti; ei käynyt :-)