torstaina, toukokuuta 10, 2012

Mökkipaketti

Nyt on ollut vähän taukoa tässä bloggaushommassa, kun tuntuu, ettei ole oikein ollut mitään kerrottavaa!! Käsitöitä olen kyllä tehnyt, mutta jostain syystä luonteeni vastaisesti, olen aloittanut monta työtä ja mikään ei ole valmistunut. Mutta nyt jos ottais itseensä taas niskasta kiinni ja kertoilis vähän useammin, mitä täällä tapahtuu!

Jääkiekko-otteluita katsellessa olen saanut tällaisen mökkipaketin valmiiksi. Paketti sisältää kaksi simpukkavirkattua käsipyyhettä, kaksi himppu-mummun patalappua ja kaksi neulottua tiskirättiä/pöytäpyyhettä. Lankana olen käyttänyt Sandnesgarnin Mandarin Petit -lankaa, jonka voi pestä 60 asteessa. Sen takia tämä on nimitetty mökkipaketiksi, kun nuo olisi tarkoitus antaa eräälle mökki-ihmiselle lahjaksi.
Pihalla ei ole vielä paljoa tapahtunut enkä ole jaksanut paljoa laitellakaan vielä, kun ensi viikolla kaivetaan vielä keskelle pihaa oja uusia vesiputkia varten. Yllätyksenä löytyi kuitenkin koivun juurelta tällaiset mininarsissit. Olen ne viime keväänä istuttanut, kun nuo lopettivat kukkimisensa sisällä. Luulin, ettei ne kukkisi, mutten hennonnut kompostiinkaan niitä silloin heittää.
Vaan nyt on taas mentävä, jos saisi vähän siivottua ennen kuin on lähdettävä ruokakauppaan. Koirat tuo aivan älyttömästi hiekkaa sisälle, kun meidän piha on vielä aika märkä paikka paikoin. Lisäksi Hula-koira juoksentelee tuolla mullospelloilla ajelemassa lintuja! Mokoma kantaa sitten mahanaluskarvoissaan multaa ja hiekkaa sisälle. Wallu-koira ei niinkään paljon kanna, kun tykkää nukkua suurimman osan päivästä kuistilla. 

Ihanaa kevään jatkoa kaikille
Pami

2 kommenttia:

Marjut kirjoitti...

Minulla myös viime ja edelliskeväiset narsissit kukkivat innokkaasti:)

Susu kirjoitti...

Kiva mökkipaketti! Vähänkö nauroin itselleni kun luulin otsikon perusteella et nyt ne alkaa rakentaa mökkiä ku just yhdetä remontista pääsivät:-)