perjantaina, syyskuuta 29, 2006

Taas uutta opittiin...


Pieni päivitys: vihdoin löysin paikan tuolle laskurillekin. Tähän asti en ole niin pitkään malttanut tietokoneella istua, että olisin tajunnut, miten laskurin saisi tuonne reunaan. Ja kun eihän tyhmiä voi kysyä... :-).

Omenat on kohta keräilty puista, mutta kukat kukkivat vielä niin hienosti pihassa, ettei oikein kunnon syyspihatöihin ole päässyt. Jossain vaiheessa tulee tietysti vielä kiire leikata perennat alas ennen lumia!!

Savusaunaa olen tikutellut tehdä niin paljon, että oikean käden ranne alkaa olla jo hellänä! Pitäisi varmaan muitakin käsitöitä välillä tehdä, mutta nyt olen myös keräillyt kirpputorille tavaraa myytäväksi. Aina löytyy jotain, vaikka talon tyhjentämistä olen harrastanut jo pari vuotta! Valitettavasti aikaa ei ole rajattomasti, vain 24 tuntia/vrk!

Olen minä kuitenkin jotain valmista saanut tässä syyskuun aikana, joten laitanpa kuvan talon tuvasta. Ikkunaverhot ovat olleet syys- ja kevätverhoina muutaman vuoden ajan ja yritin tehdä samoista kankaista tilkkupöytäliinan. Liina hiukan epäonnistui (ei tullut suorat saumat) ja siihen piti laittaa aluskangaskin, mutta nyt yks päivä "suutuin" ja ompelin reunat ja nyt on liina pöydällä. Aion meinaan ostaa uudet verhot viimeistään ensi keväänä. Alkavat nuo entiset jo kyllästyttää. Siitäkin sitten kirppikselle vähän kangasta. Muutama vuosi tuon liinan tekoon siis meni, vaikkei kummoisen näköinen olekaan!

Ei kommentteja: