tiistaina, joulukuuta 04, 2007

Mä luovutan! :-)

Minun piti olla masentunut, mutta eihän siitä mittään tullut, kun kävin eilen illalla savonlinnalaisten neulojien kanssa vääntämässä rautalankakukkia rosee-tekniikalla. Siis suosittelen kaikkia osallistumaan neule- ja käsityötapaamisiin. Ainakin ns. meidän porukalla on aivan hulvattoman hauskaa ja kyllä maan murheet katoavat siinä porukassa. Tänä iltana olis vielä pikkujoulut. Onneksi ei vatsalihakset ole vielä liikaa kipeytyneet nauramisesta... :-)Suosittelen kirjaa nimeltä Luksusmuija ja seuraelämän salat, kirjoittajina Katri Manninen ja Sanna Stellman. Kirjasta jäi mieleeni ehdottomasti neuvo, että kannattaa etsiä sellainen seura, jossa viihtyy! :-)

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

tuotahan pitänee kokeilla ilman muuta

Villasukka kirjoitti...

Aion noudattaa neuvoasi - ensi maanantain on viimeinenn meidän kässäkerhon tapaaminen ennen joulua!

Anonyymi kirjoitti...

kiitos seurasta ja kyydistä. Tosi hauskaa oli. Käy muuten täydestä vatsalihasjumpasta nämä tapaamiset.

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos pami seurasta. Oli kyllä mukavaa :) juu lakki etenee eli kyllä se jouluksi valmistuu ;)

Anonyymi kirjoitti...

Juu, minä se olin siellä tapaamisessa myöskin :) Olen tässä yrittänyt nyt selvittää että kuka kukin on... :)

Anonyymi kirjoitti...

Siullakin on hienoja kukkasia, oon tässä kiertänyt katselemassa maanantain askartelujanne. Ihania. Kiitos seurasta tiistaina, vähän oli näkyväisyys huono kotia päin ajellessa.