keskiviikkona, joulukuuta 05, 2007

Minä vähän säätelen...

Isäntä taas sääteli tietokonetta, joten minä säädän tässä samalla blogiani. Pohjaa en jaksa vaihtaa, mutta ihmettelen tässä, mihin minun Savonlinnan neuletapaamisen nappi on hävinnyt!!

Kylläpä antoi taas voimia nuo tapaamiset maanantaina ja tiistaina. Kiitos vain kaikille tapaamisissa olleille seurasta ja kiitos siitä, että otitte tällaisen "väärän kunnan" asukkaan joukkoonne. Nyt vaan pitäis pitää itsensä "kurissa", ettei alkais pähkäillä tätä maailmanmenoa kovinkaan paljon. Tulee joskus ajateltua liikaakin asioita ja sitten tuntuu, että maailmassa ei ole mitään hyvää! Pitäis pitää tosiaankin välillä viikon loma uutisista, lehdistä ja radiosta.

Ja siitä televisiosta: tänään tulee jo kolmas osa Karjalan kunnailta. Minä vähän "säikähdin" alussa viime keskiviikkona, ettei se olekaan minun ohjelma. Jostain kumman syystä minuun ei iskenyt se kauppiaspariskunnan mehlaaminen. Mutta onneksi Ismo Apell pelasti jälleen kaiken. Vielä kun tulis Juha Veijonen kuvioihin mukaan... :-)

Ai kuvia jostain käsitöihin liittyvästä... Joo, ei tällä kertaa!

Ei kommentteja: