perjantaina, tammikuuta 25, 2008

Tässä otsikko...

... ja täällä vinopino erilaisia kirosanoja kaikkine variaatioineen!!

Siis, mistähän taas aloittaisi. Pieni valitusjuttu kuitenkin. Neulomisista ja Kirsin haasteen vastauksista sitten joskus, kun taas jaksaa!

Minulla on MIES! Minä vaan harva se päivä jaksan ihmetellä, mitä minä sillä teen!! Kuvittelen, että hän hoitaa meidän talossa tekniikan!! En kuvittele enää!!

Muutamana yönä sitten pätki sähköt, ei ole mitään uutta, kun täällä maalla, keskellä korpea asutaan. Seuraavana aamuna ei toimi netti. Minä pönttö, örvelö sanon isännälle, että mikäköhän on vikana. Vastaus on kuten aina, käyttäjän vika eli minun! Muutaman tunnin kuluttua kysyn jälleen, missäköhän on vika, kun tyttärenkään netti ei toimi. Vika oli tällöin linkissä, ok! Minä hyväksyn vastauksen jollain lailla. Eilen aamulla kysyin, onko mies sattunut soittamaan huoltoon, koska netti ei toimi. On kuulemma soittanut, kiitos! Eli minun ei vieläkään tarvitsisi puuttua asiaan. Tänään minulta petti jo pinna jälleen kerran, ja kysyin, että haetaanko vanhainkodilta uudet miehet tarkistamaan asioita. No, mies vihdoin otti asian "käsittelyyn", soitti huoltoon ja meidän koneessahan se vika oli!!!!!!!!! Ei muuta kuin töpselit irti seinästä, "koneen jäähdytys" ja nyt tämä pelittää!!

Ja minä suunnittelin kerran jo repiväni töpselit irti, kun v...tti jo sen verran asia!!! Kun tiedänhän minä, että sekoavat elektroniikkalaitteet saa kuntoon, kun ottaa töpselin pois seinästä. Näin on tehty jo monta kertaa esim. meidän digiboxeillekin.

Mutta nyt on pientä väsymystä edelleenkin ja päätäkin vähän jomottaa, joten jatkoa myöhemmin...

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Jos ottaisit tuollaisen "Perämerenkävijän", niin sitten saisitkin hoitaa yksinäsi kaikki kodin huoltotyöt =) nim. eräänä talviyönä jääkylmässä, pimeässä kodissa etsimässä sulakkeita ja vaihtamassa niitä

Kirsi kirjoitti...

Ne miehet! Meillä sama homma rempan kanssa. Valmistuu ehkä ei ikinä.