tiistaina, lokakuuta 14, 2008

Oli synkkä ja pimeä yö...

... ja siihen se olis jäänytkin, ellei olisi ollut Sisua.

Nyt minä alan epäillä minun aivotoimintaani erittäin rajusti! Minulla on koko aamun pyörinyt nuo lauseet mielessä! No, päivä on kyllä alkanut tosi synkällä säällä, mutta en ymmärrä, miksi minulla pyörii tuo Sisu-mainos päässä...

Muutenkin olen alkanut näkemään taas unia yöllä. Minä näen niitä yleensä erittäin harvoin, mutta nyt alkaa tuntua, ettei öisin ole edes nukkunut, kun tapahtumia on ollut niin paljon :-).

Kaipa se tästä rauhoittuu.

Juu, ajattelin vaan blogata ja lisäillä tähän vähän kiitoksia kommenteista, joita on tullut. Tuo englanninkielinen nimi on aivan ihana. Pitäisköhän sitä ruvetakin käyttämään. Kiitos, Leena!

Katsoin Pariisin Varpunen -elokuvan sunnuntaina ja se todella oli mielenkiintoinen. Ainut vaan, kun "erehdyin" neulomaan samalla, niin vähän meinasin välillä tippua, kun ei tuo ranksan kieli oikein taivu minulla.... (En osaa muuta kuin sen "söteemin"). Englantilaiset elokuvat on siitä parempia, ettei tarvitse ihan koko aikaa tuijottaa tekstitystä.

Itse tykkään tosi paljon Shoppaaja-kirjoista just sen huumorin ja keveyden takia. Joskus vaan ärsyttää se päähenkilön koheltaminen. Mutta kuuluu asiaan... Kukapa meistä ei kokoaikaa koheltaisi? Jotkut väittää, että järkeviäkin ihmisiä olemassa... En usko :-)

Mutta nyt vähän töiskentelemään. Tänään on kotipäivä, mutta palkkatöitä on silti vähän katseltava ja pari työpuhelua soitettava. Ja kai tässä olis taas siivoiltava, että todellakin voisi yrittää lomailla ensi viikon. Onhan minulla nyt tuo TET-harjoittelija talossa. Ainut vaan, että hän väittää olevansa isännän harjoittelija. No, kyllä minä kuitenkin hänet komennan hommiin jos toisiin tai ei tipu ruokaa.... :-)

Nyt en taida jaksaa etsiä kuvia tähän postaukseen. Jos hartiat antaa myöden yritän sitkeästi neuloa tänäänkin (ollaan pojan kanssa sovittu yhden elokuvan katsomisesta). Siinä yhdessä mainoksessa mainostetaan OPH Nordican hierontalaitetta. Toiskohan joulupukki vaikka sellaisen... Onko kellään kokemusta?

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oli synkkä ja pimeä aamu, kun lähdin koiran kanssa lenkille klo 6:45. Huoh! Ja pahemmaksi vain muuttuu.

Anonyymi kirjoitti...

Sisu mainos :o *olen tainnut missata sen*

Nyt alkaa kyllä öisin olla jo kyllä pimeää ja synkkää, mutta onneksi on kynttilät olemassa jotka luovat valoa syksyn pimeyteen.

Pariisin varpunen on mielenkiintoinen elokuva. Katsoin sen Canalilta jokin aika sitten ja se yllätti. En tuntenunt Edith Piafin tarinaa oikeastaan lainkaan, ainoastaan hänen musiikkiaan olin joskus kuullut- ja kaunista musiikkia onkin. Oi Ranska ja ranskan kieli! <3

Anonyymi kirjoitti...

Mukavaa keskiviikkoa sinulle! Piipahdin katsomassa olisiko täällä ollut uusia juttuja ja kuvia;)