perjantaina, tammikuuta 02, 2009

Kun mun takapuoli ei vaan kestä...

Ensin vähän kuvia meidän aurinkoiselta pihalta... Aivan mahtava auringonpaiste ja pakkasta on noin 13 astetta. Äkkiseltään tuntuu kylmältä! Leivinuunissa on kuitenkin jo tuli. Suunniteltiin eilen neiti E:n kanssa, että tänään paistetaan sämpylöitä.


Neuloa olen yrittänyt: eilenkin Kulkuri ja Joutsen -elokuvan kanssa (no, osa meni kyllä ruoanlaittoon ja syömiseen), Emmerdalen (tunnin pätkä) ja kahden Housen kanssa, mutta kun takapuoli ei kestäis noin pitkiä istumisjaksoja. No, on minulla toinen sukka valmiina!

Kulkuri ja joutsen -elokuva oli toisaalta hyvä, mutta kun jouduin tosiaankin välillä hyppäämään keittiön puoleen ja siellä pikkutelkkari on vähän onneton, niin jäi taas pätkä, etten oikein ole varma, mitä siinä tapahtui. Ja sitten juonesta tulikin vähän hyppelehtivä. Kyllä noihin elokuviin pitäisi malttaa keskittyä kunnolla, niin niistä sais jotain irti!

Luettua

Eilen sain sitten Virpi Hämeen-Anttilan Suden vuosi -kirjan luettua. Kyllä se sitten ihan luettava olikin, vaikka kyllä minä sen aloitin vissiin kolme kertaa! Alku ei vaan oikein napannut. En kyllä osaa sanoa miksi. Ehkä tuo yliopistomaailma on minulle kuitenkin vähän vieras. Lukemisen pystyi tekemään sohvalla maaten, joten se onnistui paremminkin... :-)

Tänä aamuna aloitin sitten Marian Keyesin kirjaa Kuuleeko kukaan? Sen aloittaminen kävi tosi helposti.

Sit vähän bloggaamisesta ja blogeista

Järjestelin äsken Googlereaderin kautta lukemani blogit ja ajattelin, että jätän nyt Blogilistan omaan arvoonsa. On pakko vähän miettiä, mihin aikansa käyttää. Eli tästä lähtien luen päivityksiä vain Googlereaderin kautta, mutta en poista blogiani blogilistalta ja sinne ne jäävät tämän hetkiset merkityt suosikkinikin, jotka kyllä olen yrittänyt Readeriin laitella.

Muutenkin täytyy saada nyt tätä elämää järjestykseen, ettei aina tarvitsisi mättää, ettei ennätä mitään eikä pysty mitään tekemään. Aikaahan on vaikka mihin, kunhan halua riittää... :-) Mutta tää tietokone tahtoo olla melkoinen aikasyöppö. Tietty televisio vie myös paljon aikaa, etenkin jos on tuollaisia päiviä kuin eilinen!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Minullakin elämän järjestelyvaihe menossa. Pikkuhiljalleen yritän kaikenlaisia (huonoja) tapoja muutella.

Helena kirjoitti...

Onnellista Uutta Vuotta ja nyt jo paljon paljon aurinkoisempaa! Tuon heti tekemisen voisin minäkin luvata uudenvuodenlupauksena lisäksi olen luvannut itselleni siivota turhat rojut pois nurkista!

Denim Blues kirjoitti...

Kiitos onnitteluista! Vai ei kannata olla kiltti! :D Saanko tuon paperilla ja kahtena kopiona? :)

MariL kirjoitti...

Hyvä, että jätit blogisi Blogilistalle. Minä nimittäin juuri tänään lisäsin sinut suosikkilistalleni. :) Olen käynyt täällä satunnaisesti kurkkimassa silloin, kun olet kommentoinut blogissani, mutta nyt päätin alkaa seuraamaan blogiasi säännöllisemmin. :)