perjantaina, toukokuuta 18, 2007

Virkattu, värkätty


Loppusuoralla ollaan: viimeistä kerrosta virkkaan tuohon alkupyörylään. Sitten olis tietty vielä hihojen virkkaus. Vaikka minä olen vähän miettinyt tarvitseeko tuo hihoja. Jos noihin aukkoihin jotain virkkaisi, mutta en kyllä oikein kaipaa pitkiä hihojakaan. Toisaalta lankaa on niin huimasti, koska ostin sitä ohjeen mukaan yhden kilon ja ei tuota varmaan niin paljoa mene. Tähän asti olen virkannut noin 200 grammaa. Lankana on siis Marks&Kattensin Multi Mohair, virkkuukoukku numero 6.

En yleensä esittele mielelläni keskeneräisiä, mutta nyt piti jotain laittaa, kun halusin muokkailla noita aikaisempia postauksia enkä halunnut ns. tyhjää päivitystä. Kukapa noita vanhoja niin lukisisi... :-)

Minä olen lukenut tuossa alemmassa meemissä olevan sanan lihavoimalla jo monta kertaa sanaksi "lihasvoimalla". Missä ne minun silmälasini taas ovatkaan!!!! :-)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Kaunista on tulossa. Jatkakaa ;)Kiva kun kävit blogissani. Sitä kautta löysin sinut. Piipahtelen täällä siis jatkossakin.