torstaina, heinäkuuta 26, 2007

Haamuilut!

No, tää on melkein sitä...

Eli minulta kysyttiin, mistä tiedän, että blogi haamuilee. No, ensinnäkin minä niiin tykkään tästä omastain, että olen laittanut blogini suosikkilistalle. Siitä näen sen jo suoraan, jos on tullut päivitys vaikken ole mitään blogilleni tehnytkään. Toinen mistä näen sen, on tekniset tiedot. Eli pienestä sinisestä i-pallosta painamalla näen tiedot, milloin blogini on viimeksi päivittynyt.

Tuo oma tilaus on puhtaasti sen takia, että pystyn vielä ennen päivitystä muuttamaan (esim. korjaamaan kirjoitusvirheitä tai laittamaan laatikoita tai muuta sellaista), jos jotain pikkujuttuja muistuu mieleen. Myönnän, että itseäni ärsyttää hiukan näpytellä blogeja auki, joissa ei ole tapahtunut mitään. On muka sen verran kiireistä tämä minun elämäni...:-))

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Olipa selkeästi kerrottu asia mikä on mua mietityttänyt pitkään kun ihmiset laittaa "sori haamuilut..." enkä ole tiennyt mistä sen tietää haamuileeko oma blogi?

Pami kirjoitti...

Hyvä kun voin olla avuksi. Itsekin aina välillä avuton, mutta autan aina kun pystyn. Aika paljon oppinut tällä bloggerin puolella, vuodatus on oudompi!

Anonyymi kirjoitti...

Joo kiitti tosi paljon:) mulla on vielä paljon opittavaa vuodatuksen kanssa ilmeisesti..