tiistaina, syyskuuta 04, 2007

Piti lopettaa television katselu!

Joskus tulee tehtyä päätöksiä, etten katso kuin aivan hetken televisiota päivittäin. Tuo hetki tarkoittaa noin tuntia, joka sisältää mm. Emmerdalen. Päätös ei pidä koskaan!!

Nyt syyskuun alusta alkoi vaikka kuinka paljon hyviä ohjelmia, joiden aikana voi mm. neuloa:

Elämää Ballykissangelissa
Tohtorit (huomasinpas ykköseltä...)
Emmerdale (tietty)
Sydämen asialla (olen katsonut jo kaksi kertaa, nyt voi vilkuilla, mutta kun se on vaan niiiiin hyvä sarja)
Salatut elämät (jäin koukkuun taas!!! :-))
... ja paljon, paljon muita.... Eilenkin olis tehnyt mieli katsoa Maikkarin Talous tasapainoon, mutta olin just silloin käyttämässä poikaa kitaratunnilla. Ja tänään tulee Kelmien kerho, mutta olen silloin käyttämässä tyttöä kaupungissa. No, onneksi on tallentava digiboxi.

Lisäksi, kun yrittää katsoa hyviä elokuvia, niin kyllähän tuo aika menee ns. kortille. Eilenkin tuli aivan ihana suomalainen elokuva ykköseltä: Saippuaprinssi. Välillä vähän yliampuva, mutta minä tykkäsin!! Mikko Leppilampi on aivan ihana! Ah, ne silmät... :-)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Tähän kohtaa pittää miun naukasta! Emmerdalen katsojana oon kanssa sitä mieltä, että se on oikein hyvää käsityöaikaa. Josta ei kannata tinkiä!