lauantaina, joulukuuta 05, 2009

Ei mul mittään...

Minä niin suunnittelin, että pidän tämän käsityöblogina. Hyvä se on suunnitella!! Enhän minä nykyisin saa mitään aikaiseksi käsityörintamalla. Täyspäiväinen (vai täyspäinen) työ tekee sen, että viikot menee töissä ja viikonloppuna yrittää vaan saada taloutta asumiskuntoon ja välillä halluis ihan vaan huilata!

No, viime viikonloppuna tuli sitten tempaistua ja laitoin perheen autoon ja käytiin ostamassa tyttärelle auto! Onneksi löytyi budjettiin sopiva, mukava, pikkuinen ja tytärtä miellyttävä auto. Ja tytär vielä erehtyi sanomaan, että tämä olisi parempi ajettava kuin minun Volvoni!!!! :-)

Eipä tämä enää kuin pyörähtää nykyisin kotona. Toisaalta pelottaa, toisaalta on hyvä, kun tietää, missä kyydissä neiti nykyisin on. Lehdistä saa nykyisin lukea liikaa nuorten törttöilyistä. Tyttäreeni jaksan luottaa. Kotona minun aikani meneekin sitten tämän nuorimmaisen kanssa, jonka olen hemmotellut jo piloille! Joka aamu isäntä joutuu laskemaan Harrin sisälle heti puoli kuudelta (silloin isäntä lähtee navettaan). Kissa juoksee suoraan minun luokseni, käy kehräämässä hetken ja sitten alkaa naukuminen: "Ruokaa!!!" Muutamana aamuna olen yrittänyt, että jatkettais nukkumista, mutta silloin alkaa kaikkien paljaiden osien pureminen!
Ja meillä ei tähän mennessä ole kissat saaneet oleskella pöydillä. Paitsi tämä naukuja! Minusta on tullut lepsu!!

Käsitöistä sen verran, että käsityölehtiä alkaa jostain kumman syystä kertyä taloon... Pitäisköhän niistä tehdäkin jotain eikä vain ostella! :-)

8 kommenttia:

Tuula kirjoitti...

Kiva uusi auto. Ja tuo katti poydalla on aivan ihastuttava!!! Olen heikkona kissoihin.

Hannele på Hisingen kirjoitti...

Nyt saa tytär hoitaa ruokaostokset.. Minäkin ajattelin että blogini olisi puutarhasta, mutta aika paljon muuta, erikoisesti talvella :)

Mette (Mettuska) kirjoitti...

Näpsäkän näköinen auto. Kyllä niitä lehtiä on hyvä kerätä, on sitten mistä valita, kun inspiraatio iskee ;D

Mari kirjoitti...

Voi kuinka osaa olla kaunis kissa! Jotenkin niin upea nassu :)

PäiviP kirjoitti...

Onnea tyttären uudelle autolle, hyvältä näyttää! Samat tuntemukset täällä ehtimisen kanssa, kyllä se työ verottaa harrastuksia ihan riittävsti. Pitää nyt sairaslomalla kun on liikkumisrajoitus yrittää saada valmista aikaiseksi normaalin arjen edestäkin.

Neili kirjoitti...

Käsityölehtien kerääminenkin on käsityötä, on sanottu minulle. Ja olin tyytyväinen..

Marjut kirjoitti...

Aikapulaa tuntuu olevan täälläkin. Meillä neiti saa tyytyä isoveljensä autoon:)

Susu kirjoitti...

Hieno auto! Ei sen merkin niin väliä kunhan väri on punainen:-)

Äkkiäkös ne hienot kasvatusperiaatteet unohtuu noin suoloisen pikkuisen kanssa...