tiistaina, syyskuuta 21, 2010

Ihan vaan ranskalaisittain

Nytpä kokeilen tätäkin bloggaustyyliä. Eli viimeisimmät tapahtumat ranskalaisin viivoin:
- olen käynyt Ikeassa!! Elämäni ensimmäisen kerran!
- ostin pientä autoon mahtuvaa
- ostin orkidean, se on vielä elossa (on kuulemma helppo hoitaa...)- oli ihana tavata ystäväni Kaarina, joka opasti minua ja vävynkokelasta shoppailemaan Ikeassa
- olen käynyt jälleen Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Neiti E tuli Saksasta kotiin.
- kävin (jälleen) Heinola ABC:n Kirjapörssissä hakemassa pinon kirjoja (tää on kohta sairaus!)
- olen käynyt töissä
- olen laittanut pari työhakemusta
- sain tuikkuja Johannalta, kun autoin häntä virtuaalisesti muuttamaan aikoja sitten. Ihana yllätys! Kiitos!- olen nukkunut vähintään 7 tuntia per yö
- sain tänään Maku-lehden tilaajalahjan - kirjan "Maailman ihanimmat leivonnaiset" (ja minä en edes leivo koskaan...)
- sain lainaksi Ruusun aika 2 -dvd:n Jessiltä, kun en löytänyt sitä enää mistään. Kiitos kaunis! 1 ja 3 minulla jo onkin.
- olen neulonut tyynynpäällisiä Jive-langasta, ihan vaan ainaoikein (rentouttavaa)
- pihalla en ole tehnyt vielä mitään syystöitä, to-pe minulla ei ole töitä, ehkä sitten...
- olikohan tässä tärkeimmät....
Hyvää yötä, nukkukaa hyvin,
toivottelee Pami

6 kommenttia:

Marjut kirjoitti...

Kyllä ranskalaisiin viivoihinkin saa mahtumaan paljon asiaa.

Jokke kirjoitti...

Miau! Tulin vastavierailulle. Näyttääpä olevan runsaasti käsitöitä täällä...

Susu kirjoitti...

Oletpas paljon ehtinyt!

Kerttu kirjoitti...

Enpä ole aikoihin muistanut käydä täällä :)

Oli kiva tavata sinuakin (ja vävykokelasta) ja käydä pitkästä aikaa Ikeassa, vaikka lähellä asunkin.

Terkuin valtuutettu Ikea-opas :)

varjoyrtti kirjoitti...

Kaunis orkidea! Elä kastele hanavedellä, ellei ole oma kaivo. Meillä kanssa jokunen orkidea, tykkäävät sadevedestä ja sulatetusta lumesta.

Kerttu kirjoitti...

Mutta ihmeen hyvin elelevät hanavedelläkin :) Jotkut kukkivat kukkimasta päästyään, toiset eivät. Luulen että sadevedellä olisi sama tilanne.