sunnuntaina, toukokuuta 20, 2007

Sitku...

Ei tämä tietysti uutta ole, mutta nyt minulla on taas sitku -kausi. Eli teen kaikkea sitku se on taas ohi tai tehty tai jotain...

Sitku tää aika menee ohi, niin aloitan todella tehdä pihassa enemmän hommia ja käsitöitäkin saatan tehdä... :-)

No, olen minä jotain saanut aikaan. Laittelin kasvihuoneeseen kasvamaan salaattia, koristekaalia, meiramia, tilliä ja hernettä. Koristekaali ja meirami ovat tulleet mainoksien mukana, en minä ehkä muuten noita kasvattaisi. Samoin laitoin valkoisen ruiskaunokin siemenet kukkapenkkiin. Tuokin siemenpussi tuli jossain mainoskirjeessä.

Huomenna on pojalla musiikkiopiston koe ja minä jännitän jo nyt moista! Poika on soittanut ensimmäisen vuoden kitaraa musiikkiopistossa. Tätä ennen kansalaisopistossa muutaman vuoden. Tää musiikin opiskelu on välillä melko rankkaa, siis minulle :-)) Poikaa ei taas huoleta ollenkaan, tälläkin hetkellä on jyräämässä kylvöksiä.

Ai miksi taas tyhmiä kirjoittelen: korjailen vähän sivujani enkä halua haamuja.

Ei kommentteja: