torstaina, huhtikuuta 21, 2011

Pigs might fly

Tuli tuo englantilainen sananlasku mieleen, kun tuunailin vähän taas yhtä kukkaruukkua. Ruukkuun on tarkoitus istuttaa yucca-palmu ja se tulee neiti E:lle, joten annoinpa hänen etsiä lautasliinakuvat. No, muuten meni hyvin, mutta mihinkäs possut. Sinne ne laitettiin saunakukka-aholle lentelemään ja nukkumaan. Nuo alhaalla olevat ei oikein näy, mutta sielläkin on possuja, kun tarkkaan katselee.
Ja sitten: elämäni ensimmäistä kertaa kokeilin marsipaanikukkia sly:n lähettämistä tarvikkeista. Olen minä joskus aikaisemminkin jotain yrittänyt tehdä, mutta tuollaisia kukkia en koskaan aikaisemmin. Ja ei minusta taida marsipaanimuotoilijaa tulla.... :-) Mutta jos isäntäkin tunnistaa nuo kukiksi, niin olen minä jotenkin onnistunut!! :-)
Vaan nyt kaikille hyvää pääsiäisen aikaa. Meillä ollaan kiltisti kotona ja touhutaan ihan normaaleja töitä. Ja pitkänä perjantaina ennättää! Vaikka se ei taida olla yhtään sen pitempi kuin 24 tuntia, pöh! 

Pami

2 kommenttia:

enkulin käsityöt kirjoitti...

Onpas kaunis ruukku.

Marjut kirjoitti...

Ruukku on tosi hieno. Kyllä nuo marsipaanit kukiksi tunnistaa; minä en osaa askarrella lainkaa.