sunnuntaina, joulukuuta 18, 2011

Neljäs adventtisunnuntai

Se alkais joulu olla jo melkosen lähellä. Amaryllikseni kukkii tänä vuonna viikkoa aikaisemmin, kun yleensä se on kukkinut viikkoa joulun jälkeen. Hyvin on kukka saanut olla kissoilta rauhassa.
Yhden salomoninsolmuhuivin sain virkattua. Lankana oli ohut sukkalanka, jossa oli nuo raidat valmiina. Ensin meinasin, että laitan hapsut, mutta sitten virkkasin koko langan enkä vielä ole katsonut löytyisikö sopivan väristä muuta lankaa hapsuiksi.
Neiti E on värkännyt tällaisia tähtiä. Nuo on tosi kivan näköisiä. Kunhan on muutaman tehnyt, niin pitää ottaa kuva kaikista tähdistä.
Ja minä olen jo muutaman vuoden ihmetellyt, miksi olen mennyt ostamaan tuollaisen tähden. Joka joulu etsin sille paikkaa ja olen ollut jo monta kertaa heittämässä tuota pois. Tänä vuonna sitten keksin, että tuonnehan voi laittaa valot sisälle ja siitähän tulikin ihan kiva!! Pimeässä nurkassa se on kaunis. Otin kuvia vähän eri asetuksilla. Tuo alimmainen on hauska.

Se taas kohta alkaisi jälleen Strömsö. Jotenkin tuntuu, että aina kun päivitän, niin mulla on kiire katsomaan Strömsötä :-).

Hyvää adventtisunnuntain iltaa toivotellen Pami

5 kommenttia:

Tuula kirjoitti...

Amaryllis on kyllä kaunein joulukukka!

Tuulikki kirjoitti...

Salomonin solmut ovat minulle uutta. Pitääpä ottaa selvää. Aikaisemmin oli ihana idea laittaa lusikat kiinni leikkuulautaan. Oivallinen tapa pitää kummilusikat näkösällä.

Marjut kirjoitti...

Hauska tähti alimmassa kuvassa.

Mari kirjoitti...

Kivoja puuhasteluja :) Neiti E:n tähti on ihana!!

Punatulkku kirjoitti...

Kaikkea kivaa ja kaunista :))
Tuo alimmainen kuva tähdestä on tosi kiva!