torstaina, joulukuuta 08, 2011

Siivousta

Juu, enkelikellohan tuo edellisessä postauksessa oli eikä enkelikynttilä. Tuli vaan nuo kynttilät mieleen, kun tietysti kynttilöistä levahti steariinia pöytäliinalle. No, nyt on lautanen alla. 

Aloitin tänään ns. joulusiivouksen. Minun joulusiivous ei ylety komeroihin asti, vaan ns. sisustamiseen. Askarteluhuoneessa on vaan aina jatkuva kaaos! Etenkin nyt, kun huoneen kiinteässä komerossa on myös kissojen hiekkalaatikko. No, tänään sitten siivosin tämän noin 11 neliön huoneen loppuun. Tämä kaikki tapahtui kolmessa päivässä kolmessa osassa. Ehkä joku päivä saan tuon kaaoksen hellittämään. Siihen kyllä vaaditaan itsekuria, etten hamstraisi kaikkea!! Jossain aikaisemmassa postauksessa minulla on kuva tuosta kaaoksesta, muttei nyt tähän hätään löytynyt.

Siivousterveisin Pami

6 kommenttia:

Helena kirjoitti...

Enkelikellot ovat aivan ihania, lapsuudesta mullekin tuttu. Ilman niitä ei joulua tule :)

Henna kirjoitti...

Mutta sulla on edes tila mihin kerätä kaikkea "kivaa". Mulla on kansa paha tapa hamstrata mutta kun mulla ei ole tilaa säilyttää ja sitten myyn kirppiksillä pois niitä :(
Mä olen lueskellut ahkerasti mutta nyt sain taas koneen pelittään niin voi taas kommentoidakkin ihmisille!!

Sonja kirjoitti...

Minä olen yrittänyt "siivota" nurkkia tekemällä paljon keskeneräisiä töitä tyyliin "tuon tuosta kun äkkiä sutaisen niin saadaan sekin pois päiväjärjestyksestä". Samaa tosin olen käyttänyt myös "nyt tästä äkkiä ompelen jotakin niin saadaan tämäkin kankaanretku nurkista pyörimästä hyödyllisempään käyttöön"... tiedä sitten olisko pyöreä huone parempi, ei tunnu tulevan siistiä... :D

Sarsa kirjoitti...

Kiva, et joku muukin tekee joulusiivoa hiukka vaatimattomammalla tasolla eli ei nuohoa kaikkia nurkkia putipuhtaiksi ;)

Meillä tuo joulusiivous taitaa rajoittua siihen, et imuroidaan ylimmät kissankarvoista muodostuneet villakoirat hiiteen nurkista kuleksimasta.

Hanneles bokparadis kirjoitti...

niin, steariini pahaa

Marjut kirjoitti...

Meillä ei ollut kotona enkelikelloa, mutta mummilassa oli. Viime vuonna ostettiin heräteostoksena Pentikin tuikkumalli itselle.