keskiviikkona, tammikuuta 09, 2008

Minua ei saa laskea Lidliin....

Eilinen Savonlinnan neule- ja käsityötapaaminen sitten peruuntui, mutta minä olin kuitenkin kaupungissa, kun oli muitakin asioita. Rahathan siellä tietysti meni. Tulin siihen tulokseen, että kyllä se on perheen kanssa parempi kierrellä kauppoja, he eivät anna minun ostella mitään "turhuutta ja tarpeetonta". Jopa lapset ovat niin nuukia, että ilmoittavat aina minulle, että et osta! Vieläkin minä ihmettelen, miten olenkaan noin nuukat lapset kasvattanut, vai onkohan isä siihen "syyllinen"! :-)

Niin, Lidlissä piti tietysti käydä, ihan sen takia, että oli kolme tyhjää limpparipulloa palautettava... Olihan sinne muutakin asiaa: pikkulinnut lauloivat, että siellä olisi halpaa lankaa! Olihan siellä ja pitihän sitä ostaa paketti virkkauslankaa ja pari pakettia efektilankaa. Villalangat jätin nyt ostamatta ja ne virkkauslangat, joissa kimalteli! Ja sitten ostin sen, mistä olen jo kesästä lähtien haaveillut: laminointikoneen! En vielä tiedä, mitä sillä teen, mutta olen vain aina halunnut sellaisen! No, on minulla sille käyttöäkin, mutta siitä sitten, kunhan ennätän "leikkiä" koneen kanssa ensin. En ole vielä uskaltanut purkaa sitä pois paketistakaan, kun tänään on taas tiedossa pientä sutinaa. Eli ei malta keskittyä uusiin askarteluihin.

Kuulemma kohta tulee vieraita ja uuniakin on lämmitettävä, joten tämä tässä tällä kertaa.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Niin, tulipa itse kunkin käytyä Lidlissä. Ostin sen virkkauspaketin, jossa oli koukku mukana ja pari (tai oikeastaan 3) lankapakettia. Meillä kun on tuttavapiirissä niitä, joille villa ei sovi.

Palaga kirjoitti...

Ja minä juuri eilen unohdin käydä Lidlissä. Olisi pitänyt katsoa tuota lankaa, jos sitä minullekin olisi vielä ollut. Meillä ei ole Lidliä omalla paikkakunnalla.

Palaga kirjoitti...

Ja minä juuri eilen unohdin käydä Lidlissä. Olisi pitänyt katsoa tuota lankaa, jos sitä minullekin olisi vielä ollut. Meillä ei ole Lidliä omalla paikkakunnalla.

Pami kirjoitti...

Nyt minä vasta huomasin, että siinä virkkauspaketissa on myös virkkuukoukku!!! :-)

Anonyymi kirjoitti...

Mie en oo sinne Lidliin viittiny kurvata, tulis kuitenkin tehtyä varaston (tarpeetonta?) täydennystä.