perjantaina, tammikuuta 16, 2009

Juu, äiti täällä sekoilee...

Tää on siis tätä, kun toiset vaan murahtelee minulle tai sitten puhuvat jonnekin huitsin kuuseen, etten varmasti saa selvää, niin sitten ollaankin tilanteessa, että minä sekoilen!

Poika oli kuulemma pyytänytkin varaamaan ajan terkkarilta, ei terveyskeskuksesta. Olipas kiva, kun sielläkin antoivat ajankohtaista tietoa ja käskivät soittaa yksityiselle? No, minähän soitin ja varasin ajan. Poika eilen illalla sitten hikeentyi ja minä hikeennyin ja... Että hyvää syntymäpäivää vaan... No, asia on nyt sitten niin, että poika itse käy varaamassa ajan terkkarilta ja jos sieltä saa sen todistuksen, niin minä perun sen yksityisen ajan! Tytär aikoinaan hoiti kaiken itse, niin mistä minä enää muistan, miten se kävikään... No, ei tää ole eka kerta.

Minua ei ole sitten tarkoitettu lomailemaan. Olen tänään lähdössä yhden yön reissuun ja eilen sitten lohkesi paikka hampaasta. Onneksi ei koske, joten tilaan ajan hammaslääkäriin vastan ensi viikolla. Madeirallahan (edellinen loma, saahan ihminen kerran kolmessa kuukaudessa viettää vapaapäivää muualla kuin töissä, saahan...) oli tulehtunut se juurihoidettu hammas, josta onneksi nyt on päästy eroon.

Vaan kai se olis aloitettava kunnolla viimeiset työrykäykset ja sitten jos saisi huilata pari päivää ilman huolia ja murheita...Näkis vaan!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Meillä aina hermostutaan minulle, kun en kuulemma koskaan kuule mitään.

Hauskaa lomaa!

Anonyymi kirjoitti...

No jopas sattui ikävästi :S Ei noista aina ota selvää.

Anonyymi kirjoitti...

Päivää!
Sinulle on haaste blogissani...