maanantaina, elokuuta 18, 2008

Alligaattori

Minun oli nyt sitten ihan pakko kertoa teillekin, kuinka hyvän vempeleen löysin Clas Ohlsonilta. Olen jo monta vuotta yrittänyt etsiä kunnon leikkuria, jolla saa riittävän pienet sipulikuutiot siten, ettei niistä tule sitten mitään mössöä. Olen hommannut Tupperwaren leikkureita ja sähköllä toimivia ja hakattavia, mutta mikään ei ole ollut HYVÄ!! Nyt se sitten löytyi. Suosittelen lämpimästi: Alligaattori! Puolikas sipuli silppuutuu kerralla ja on sievää pientä palaa. Joo, voisihan sitä tietysti veitselläkin, mutta... :-) Meidän perheessä ollaan tosi kovia syömään sipulia!Käsitöistä sen verran, että neiti E:n toinen säärystin on valmis. Olisi voinut olla kuulemma pidempikin. Nyt menee kyllä muutama päivä, ettei taas ennätä neuloa, mutta sitten joskus...

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille sumuisesta ja sateisesta säästä huolimatta!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Pitääkin joku kerta tutustua tuohon laitteiseen kun kyseiseen kauppaan eksytään:)

Kirsi kirjoitti...

Kiva kun palasit linjoille!

Tupuna kirjoitti...

Varmaankin kätevä,,,,itse leikkaan sähkösellaisella,,,tuleehan sillä helposti "mössöä,,mutta :)

Anonyymi kirjoitti...

"Ideavaras " on hyvä vaan ja lainaa vapaasti ideoita:)Minä olen jo tässä käynyt katsomassa tuota sun alligaattoria ja minä myös taidan tilata tuommosen. Se tosiaan on ongelma se sipulin pilkkominen. Muuten meillä isännyys sanoo auton navigaattoria alligaattoriksi:)