torstaina, elokuuta 28, 2008

Onnellista päivää!

Siis tosi ihana postipäivä:

a) Villavaarasta


En ollut uskoa silmiäni, kun tulin tänään töistä. Mitäpä tuvan pöydällä olikaan...
Aivan ihanat ranteenlämmittimet Anna hyvän kiertää -pakettina. Ja aivan ihanan kortin kera. Nuo ranteenlämmittimet tulivat heti käyttöön! Kun on viileät säät eikä sähkölämmitys ole päällä eikä kukaan ole ennättänyt uuneja lämmittämään, niin kaikki lämmittimet ovat tervetulleita!

b) servettiputiikista

Olin tilannut jo joku aika sitten yksittäisiä servettejä Servettipuodista sen jälkeen, kun olin joka paikasta yrittänyt löytää kivoja servettejä tiilitauluihini. Tänään nekin tulivat! Kuvia sitten, kun olen saanut erilaiset suunnitelmani valmiiksi.... eli joskus.... :-)
c) palkkatiedot

Ja sitten pöydällä oli palkkani tiedot. Minä teen vähän "hassusti" töitä eli minulle tehdään vähän väliä työsopimus. Edellisen teko vähän viivästyi kaikkien mahdollisten asioiden takia ja luulin, että saan elokuun palkkani vasta joskus syyskuun puolessa välissä. Nyt se sitten maksettiin näin kuun vaihteessa, jessss....

Pitkällisen metsästyksen tulos!

Tänään tuli sitten tieto, että Vogue Knitting on saatavissa lähikaupungin ärrillä, joten töistä tullessa piti kaartaa ensimmäisen ärrän kohdalla parkkiin. Ensin en millään löytänyt lehteä, mutta koska kioskissa ei sillä hetkellä sattunut olemaan muita, niin päätinpä jälleen tiedustella asiaa kassalta. Kassa sanoi sen nähneensä ja lähdettiin sitten yhdessä lehteä etsimään. Sen, että pääsin takaisin lehtihyllylle, niin siellähän se VK pilkottikin! Minä, sokea, olin suunnitellut poislähtöä, kun en heti löytänyt lehteä. No, olen kyllä tilannutkin VK:n itselleni jokin aikaa sitten, kun laskin, että tilatessa tulee huomattavasti edullisemmaksi kuin ostaa irtonumeroita.

Että sellaista tällä kertaa. Huomenna olisivat ensimmäiset ns. opetustunnit. En oikein koe itseäni opettavaksi henkilöksi, kun aikuisista on kuitenkin kyse. Pikemminkin ohjaavaksi ja neuvovaksi...

Kiitos kannustavista kommenteista! Bloggaus jatkuu...

3 kommenttia:

Kirsi kirjoitti...

Ihanat nuo ranteenlämmittimet. Minun taitaa varmaan käydä ostamassa tuo lehti. Toivottavasti on vielä jäljellä ensi viikolla

PäiviP kirjoitti...

Ihanat lämmittimet ja kiitti vinkistä, matka käy ärrälle:) Käväisehän blogissani, sinulle sielä terveisiä...

Anonyymi kirjoitti...

Ihanat lämmittimet tosiaan. Nythän niitä juuri voisikin käyttää, kun ei ihan lapasten aika ole, mutta viileää ja kosteaa kumminkin..

Hyvää alkavaa viikonloppua!!